palette
تصویر صفحه خانگی مجله

چشم انداز مدیریت بازرگانی

شماره جاری : دوره 19، شماره 41 (1399)، بهار 1399

شاپا چاپی : 2251-6050

شاپا الکترونیکی : 2645-4149

8e41b0399dc712c 

اهداف و زمینه ها:

انتشار یافته های حاصل از پژوهش ­های انجام شده در حوزه های مرتبط با مدیریت مالي و حسابداري به منظور توسعه نظریه ­های فعلی و ساخت نظریه­ های جدید.

- کمک به تحلیل علمی مسائل مرتبط با مديريت مالي و حسابداري و ارائه راهکارهای عملی برای آنها.

- ایجاد ارتباط بین پژوهشگران حوزه مدیریت مالي و حسابداري و جهت­ دهی به پژوهش­های این حوزه.

محورها:

- بازار سرمايه

- مديريت مالي بنگاههاي اقتصادي

-مهندسي مالي

- مالي رفتاري

- تدوين استانداردهاي حسابداري

- حسابداري اخلاق و جامعه

- حسابرسي در فضاي فناوري اطلاعات و اقتصاد جهاني

- حسابداري قيمت تمام شده

- نظامهاي اطلاعاتي مالي و حسابداري

مخاطبين:

پژوهشگران دانشگاهی در حوزه‌هاي مديريت مالي و حسابداري، مديران صنعت و خدمات در بخشهاي دولتي و خصوصي

پایگاه های نمایه کننده:

  • new_releasesآخرین مقالات چاپ شده
    ارائه مدل آميخته بازاريابي براي توسعه صنعت گردشگري ايران طراحي مدل مديريت ارتباط با مشتري با رويکرد کاهش ناهنجاري پس از خريد در صنعت خودروسازي ايران تاثیر بازاریابی سبز بر گردشگری سلامت در استان سیستان و بلوچستان «بررسی تأثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرف‌کننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر اراک» توسعه مدل اخلاقیات خرده‌فروشان الکترونیک و تأثیر آن بر تصویر خرده‌فروش و مزیت رقابتی مطالعه موردی: سایت دیجی‌کالا مفهوم‌پردازی سازگاری مدل کسب‌وکار و پیشران‌های محیطی آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران توسعه الگوی ارزیابی آمادگی صادرات برای شرکت‌های کوچک و متوسط ایران طراحی و تبیین عوامل مؤثر بر تشکیل انواع اتحادهای استراتژیک بین‌المللی در صنایع تولیدی ایران تبیین پیامدهای استراتژی بهبود خدمات و تمایلات رفتاری با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه
    watch_laterمقالات در دست چاپ

    مطالعه پیشران ها و پیامدهای حاصل از ناهماهنگی شناختی در رفتار مصرف کننده

    شناسایی و اعتبارسنجی ابعاد و سنجه‌های ارزش ویژه برند در برند سازی مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان گیلان)

    اثر ارزش و محتوای پیام‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرف‌کننده

    ارائه مدل هویت برند و عوامل مؤثر بر آن: مورد‌كاوي صنعت ارتباطات داده

    طراحی مدل هویت برند در صنعت بانکداری ایران

    مرور نظام‌‌‌مند مبانی نظری مدل‌های تجارت ‌اجتماعی

    خوشه بندی و بررسی تطبیقی چشم انداز، ماموریت و ارزش‌های شرکت‌های صنایع غذایی بین المللی و داخلی با رویکرد متن کاوی

    خوشه بندی تطبیقی چشم انداز، مأموريت و ارزش های شرکت های صنايع غذايی با رويکرد متن کاوی

    *** استاد گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان.

    ترجیحات مشتريان نسبت به پاداش ها در باشگاه های مشتريان بانکی با استفاده از تحلیل توأمان

    تأثیر تحلیل ارزش مشتری و نوآوربودن محصول بر ارزش طول عمر مشتری: نقش تعديلگر استراتژی تبلیغات

    آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا بدین وسیله از چاپ مطالب جدید باخبر شوید.

    email