سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

طوسی, محمد علی, سادات رسول, سیدمهدی, شفیعا, سپیده. (1400). شناسایی عوامل مؤثر بر تجربه مشتری و تأثیر رضایت مشتری بر خرید مجدد در خرده‌فروشی‌های آنلاین (موردمطالعه: دیجی‌کالا). , 11(1), 271-293. doi: 10.52547/jimp.11.1.271
محمد علی طوسی; سیدمهدی سادات رسول; سپیده شفیعا. "شناسایی عوامل مؤثر بر تجربه مشتری و تأثیر رضایت مشتری بر خرید مجدد در خرده‌فروشی‌های آنلاین (موردمطالعه: دیجی‌کالا)". , 11, 1, 1400, 271-293. doi: 10.52547/jimp.11.1.271
طوسی, محمد علی, سادات رسول, سیدمهدی, شفیعا, سپیده. (1400). 'شناسایی عوامل مؤثر بر تجربه مشتری و تأثیر رضایت مشتری بر خرید مجدد در خرده‌فروشی‌های آنلاین (موردمطالعه: دیجی‌کالا)', , 11(1), pp. 271-293. doi: 10.52547/jimp.11.1.271
طوسی, محمد علی, سادات رسول, سیدمهدی, شفیعا, سپیده. شناسایی عوامل مؤثر بر تجربه مشتری و تأثیر رضایت مشتری بر خرید مجدد در خرده‌فروشی‌های آنلاین (موردمطالعه: دیجی‌کالا). , 1400; 11(1): 271-293. doi: 10.52547/jimp.11.1.271