سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

افتاده, سارا, بهرام, عباس, یاعلی, رسول, قدیری, فرهاد. (1401). تاثیر ترکیبی رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل‌های توجهی بر خلاقیت حرکتی. , 14(1), 119-132. doi: 10.48308/mbsp.2021.221453.1021
سارا افتاده; عباس بهرام; رسول یاعلی; فرهاد قدیری. "تاثیر ترکیبی رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل‌های توجهی بر خلاقیت حرکتی". , 14, 1, 1401, 119-132. doi: 10.48308/mbsp.2021.221453.1021
افتاده, سارا, بهرام, عباس, یاعلی, رسول, قدیری, فرهاد. (1401). 'تاثیر ترکیبی رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل‌های توجهی بر خلاقیت حرکتی', , 14(1), pp. 119-132. doi: 10.48308/mbsp.2021.221453.1021
افتاده, سارا, بهرام, عباس, یاعلی, رسول, قدیری, فرهاد. تاثیر ترکیبی رویکرد آموزش افتراقی و دستورالعمل‌های توجهی بر خلاقیت حرکتی. , 1401; 14(1): 119-132. doi: 10.48308/mbsp.2021.221453.1021