سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

بهرامی, فاطمه, عشایری, حسن, رحمانی, سیف‌ الله, جدیدی, هوشنگ. (1403). اثربخشی آموزش برخط یادگیری اجتماعی عاطفی مبتنی بر مدل کسل بر خودآگاهی، خودمدیریتی، آگاهی و مدیریت اجتماعی. , 18(1), 84-106. doi: 10.48308/apsy.2022.227241.1322
فاطمه بهرامی; حسن عشایری; سیف‌ الله رحمانی; هوشنگ جدیدی. "اثربخشی آموزش برخط یادگیری اجتماعی عاطفی مبتنی بر مدل کسل بر خودآگاهی، خودمدیریتی، آگاهی و مدیریت اجتماعی". , 18, 1, 1403, 84-106. doi: 10.48308/apsy.2022.227241.1322
بهرامی, فاطمه, عشایری, حسن, رحمانی, سیف‌ الله, جدیدی, هوشنگ. (1403). 'اثربخشی آموزش برخط یادگیری اجتماعی عاطفی مبتنی بر مدل کسل بر خودآگاهی، خودمدیریتی، آگاهی و مدیریت اجتماعی', , 18(1), pp. 84-106. doi: 10.48308/apsy.2022.227241.1322
بهرامی, فاطمه, عشایری, حسن, رحمانی, سیف‌ الله, جدیدی, هوشنگ. اثربخشی آموزش برخط یادگیری اجتماعی عاطفی مبتنی بر مدل کسل بر خودآگاهی، خودمدیریتی، آگاهی و مدیریت اجتماعی. , 1403; 18(1): 84-106. doi: 10.48308/apsy.2022.227241.1322