سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

حافظ شعرباف, راضیه, قنبری, بهرام علی, علیدوستی, فاطمه. (1379). مقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان. , 17(2), 63-89. doi: 10.48308/apsy.2022.226281.1279
راضیه حافظ شعرباف; بهرام علی قنبری; فاطمه علیدوستی. "مقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان". , 17, 2, 1379, 63-89. doi: 10.48308/apsy.2022.226281.1279
حافظ شعرباف, راضیه, قنبری, بهرام علی, علیدوستی, فاطمه. (1379). 'مقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان', , 17(2), pp. 63-89. doi: 10.48308/apsy.2022.226281.1279
حافظ شعرباف, راضیه, قنبری, بهرام علی, علیدوستی, فاطمه. مقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان. , 1379; 17(2): 63-89. doi: 10.48308/apsy.2022.226281.1279