سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

مرادمند, مهسا, خانبانی, مهدی. (1395). اثربخشی آموزش برون‌ریزی نوشتاری هیجان‌ها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانش‌آموزان مضطرب. , 10(2), 21-37.
مهسا مرادمند; مهدی خانبانی. "اثربخشی آموزش برون‌ریزی نوشتاری هیجان‌ها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانش‌آموزان مضطرب". , 10, 2, 1395, 21-37.
مرادمند, مهسا, خانبانی, مهدی. (1395). 'اثربخشی آموزش برون‌ریزی نوشتاری هیجان‌ها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانش‌آموزان مضطرب', , 10(2), pp. 21-37.
مرادمند, مهسا, خانبانی, مهدی. اثربخشی آموزش برون‌ریزی نوشتاری هیجان‌ها بر خودکارامدی و کنترل عواطف در دانش‌آموزان مضطرب. , 1395; 10(2): 21-37.