سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

حمیدی زاده, محمد رضا. (1396). تأثیر ریسک ادراک‌شده‌ بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی. , 16(29), 51-71.
محمد رضا حمیدی زاده. "تأثیر ریسک ادراک‌شده‌ بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی". , 16, 29, 1396, 51-71.
حمیدی زاده, محمد رضا. (1396). 'تأثیر ریسک ادراک‌شده‌ بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی', , 16(29), pp. 51-71.
حمیدی زاده, محمد رضا. تأثیر ریسک ادراک‌شده‌ بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی. , 1396; 16(29): 51-71.