سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

حاجی پور, بهمن, قره چه, منیژه, محمدی, مصطفی. (1396). الگوی گونه‌شناسی رهیافت‌های کلان سازمان‌ها در تخصیص منابع بازاریابی. , 16(29), 93-109.
بهمن حاجی پور; منیژه قره چه; مصطفی محمدی. "الگوی گونه‌شناسی رهیافت‌های کلان سازمان‌ها در تخصیص منابع بازاریابی". , 16, 29, 1396, 93-109.
حاجی پور, بهمن, قره چه, منیژه, محمدی, مصطفی. (1396). 'الگوی گونه‌شناسی رهیافت‌های کلان سازمان‌ها در تخصیص منابع بازاریابی', , 16(29), pp. 93-109.
حاجی پور, بهمن, قره چه, منیژه, محمدی, مصطفی. الگوی گونه‌شناسی رهیافت‌های کلان سازمان‌ها در تخصیص منابع بازاریابی. , 1396; 16(29): 93-109.