سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست

صفحه 13-46
رقیه فاضل؛ بهروز مهرام؛ رضوان حسینقلی زاده؛ محسن نوغانی دخت بهمنی

2.

ارائه الگوی سیاست‌گذاری‌ دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی)

صفحه 47-72
حمیدرضا آراسته؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ حسین عباسیان؛ کبری خباره

3.

ارزشیابی دوره‌های آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد)

صفحه 73-112
غلامرضا شمس؛ محمد قهرمانی؛ فروغ داوری اقدم

4.

توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا)

صفحه 113-136
محمدمهدی مهربان هلان؛ سروش ملکوتی خواه؛ علیرضا علی احمدی

5.

مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش

صفحه 137-168
رامین نجفی؛ اباصلت خراسانی؛ محمود حقانی؛ محمود ابوالقاسمی

6.

شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بالندگی پژوهشی به‌منظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه)

صفحه 169-196
حسن روشنی علی بنه سی؛ محمد حسنی؛ حسن قلاوندی

7.

شناسایی و ارزیابی فرصت‌ها و چالش‌های آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود)

صفحه 197-220
حمیدرضا قاسم زاده؛ مجتبی غیاثی؛ علی اکبر حسنی

8.

طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت آموزشی برای دانشگاه‌های کشور

صفحه 221-258
سیده مریم حسینی لرگانی؛ محمد مجتبی زاده

9.

الگوی جاری توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد

صفحه 259-284
مسعود طاهرپور کلانتری؛ هادی پورشافعی

10.

هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی

صفحه 285-312
آمیتیدا روزگار؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ کامبیز پوشنه

11.

مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا

صفحه 313-342
علی زارعی؛ محمد جوادی پور

12.

طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانه‌های آموزش الکترونیک

صفحه 343-374
علی اصغر سالارنژاد؛ مریم شعار