سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

محقق منتظری, مهیار, اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی. (1399). بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش. , 19(43), 171-196. doi: 10.29252/jbmp.19.43.171
مهیار محقق منتظری; محسن اکبری; مصطفی ابراهیم پور ازبری. "بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش". , 19, 43, 1399, 171-196. doi: 10.29252/jbmp.19.43.171
محقق منتظری, مهیار, اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی. (1399). 'بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش', , 19(43), pp. 171-196. doi: 10.29252/jbmp.19.43.171
محقق منتظری, مهیار, اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی. بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش. , 1399; 19(43): 171-196. doi: 10.29252/jbmp.19.43.171