سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری

صفحه 13-39
سمانه رحیمیان؛ مهدی شامی‌زنجانی؛ امیر مانیان؛ محمدرحیم اسفیدانی

2.

ارائه مدل کنترل راهبردی در صنعت روغن کِشی

صفحه 41-63
وحید خاشعی ورنامخواستی؛ وحید نورنژادونوش

3.

تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها

صفحه 62-96
محمد هادی صادق؛ مریم پرچمی سرقین؛ محمدعلی شاه حسینی

4.

رابطه بازی‌وارسازی با کیفیت تجربه کاربری با تعدیل‌گری استراتژی‌های قیمت‌گذاری در پلتفرم‌ها

صفحه 98-118
شهرام خلیل نژاد؛ میلاد قنبری؛ محدثه رضائیان آستانه

5.

طراحی مدل همراستایی ابزارها و اهداف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های استارت‌آپی

صفحه 120-148
معین کلوشانی؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی

6.

تأثیر آینده گرایی بر کارآفرینی و نقش تعدیل کننده شدت رقابت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 150-170
نادر سید کلالی؛ الهام حیدری

7.

بررسی تأثیر صمیمیت در شکل‌گیری نیات رفتاری مشتریان بیمه نسبت به خدمات جدید: نقش میانجی باور و نگرش

صفحه 171-196
مهیار محقق منتظری؛ محسن اکبری؛ مصطفی ابراهیم پور ازبری