سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. (1400). ارزش‌آفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین. , 20(45), 120-143. doi: 10.52547/jbmp.20.45.120
ناصر سیف اللهی; نادر اسکندری. "ارزش‌آفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین". , 20, 45, 1400, 120-143. doi: 10.52547/jbmp.20.45.120
سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. (1400). 'ارزش‌آفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین', , 20(45), pp. 120-143. doi: 10.52547/jbmp.20.45.120
سیف اللهی, ناصر, اسکندری, نادر. ارزش‌آفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین. , 1400; 20(45): 120-143. doi: 10.52547/jbmp.20.45.120