سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

تأملی بر ناهمسانی شناختی پس از خرید: واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان پوشاک مد

صفحه 13-38
هوشمند باقری قره بلاغ؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی

2.

ارائه مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری و پیامدهای هم‌رقابتی : پژوهشی آمیخته

صفحه 39-64
مرتضی سلطانی؛ دکتر اسدالله کردنائیج؛ حمیدرضا ایرانی؛ نرگس حسن بیگی

3.

فراترکیب محرک‌های انتقام الکترونیک مشتری و تعیین اهمیت آنها با تکنیک BWM

صفحه 66-90
نازنین مسعودی؛ حمیدرضا یزدانی

4.

شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد

صفحه 92-119
حجت نجاتی رشت‌آبادی؛ محسن اکبری؛ نرگس دل افروز؛ علی قلی پور سلیمانی

5.

ارزش‌آفرینی برای مشتری از طریق ایجاد آگاهی از خدمات اپلیکیشن های پرداخت آنلاین

صفحه 120-143
ناصر سیف اللهی؛ نادر اسکندری

6.

ارائه مدل علّی متغیرهای مرتبط با قصد خرید مجدد در حراج آنلاین B2C

صفحه 144-168
عباسعلی رستگار؛ سیما علی پور؛ مریم اصغری نجیب

7.

بررسی اثر تجانس خودپنداره، همسالان، خانواده، و جنسیت بر تمایل به مصرف و مصرف واقعی لبنیات

صفحه 169-195
آزاده کاظمی نیا؛ محبوبه قادری؛ سعید مرادیپور