سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

نجاتی رشت‌آبادی, حجت, اکبری, محسن, دل افروز, نرگس, قلی پور سلیمانی, علی. (1400). شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد. , 20(45), 92-119. doi: 10.52547/jbmp.20.45.92
حجت نجاتی رشت‌آبادی; محسن اکبری; نرگس دل افروز; علی قلی پور سلیمانی. "شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد". , 20, 45, 1400, 92-119. doi: 10.52547/jbmp.20.45.92
نجاتی رشت‌آبادی, حجت, اکبری, محسن, دل افروز, نرگس, قلی پور سلیمانی, علی. (1400). 'شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد', , 20(45), pp. 92-119. doi: 10.52547/jbmp.20.45.92
نجاتی رشت‌آبادی, حجت, اکبری, محسن, دل افروز, نرگس, قلی پور سلیمانی, علی. شناسایی مفهوم اعتماد مشتری به تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین: توسعه‌ی مدل با نظریه داده‌بنیاد. , 1400; 20(45): 92-119. doi: 10.52547/jbmp.20.45.92