سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

عباسی نامی, حامد, آسایش, ابوالقاسم. (1400). استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت. , 20(48), 87-113. doi: 10.52547/jbmp.20.48.87
حامد عباسی نامی; ابوالقاسم آسایش. "استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت". , 20, 48, 1400, 87-113. doi: 10.52547/jbmp.20.48.87
عباسی نامی, حامد, آسایش, ابوالقاسم. (1400). 'استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت', , 20(48), pp. 87-113. doi: 10.52547/jbmp.20.48.87
عباسی نامی, حامد, آسایش, ابوالقاسم. استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت. , 1400; 20(48): 87-113. doi: 10.52547/jbmp.20.48.87