سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

طراحی الگوی فرآیند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی: مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار

صفحه 13-42
مهرداد عالی پور هریسی؛ جهانگیر یداللهی فارسی؛ محمد رضا زالی

2.

روایت‎پژوهی تجربه پژوهش‎گران بازاریابی شناختی در جمهوری اسلامی ایران

صفحه 43-60
کبری بخشی زاده برج؛ محمدصالح ترکستانی؛ پدرام جاهدی

3.

شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران

صفحه 61-86
مرتضی مداح؛ مجید محمدشفیعی

4.

استراتژی کانال همه کاره: تاثیر کیفیت تعاملات یکپارچه و سلاست درک شده بر وفاداری مشتریان، از طریق تجربه مثبت

صفحه 87-113
حامد عباسی نامی؛ ابوالقاسم آسایش

5.

ارائه مدل پاسخ‌های استراتژیک، اقتضایی و سریع به بحران با استفاده از رویکرد فراترکیب

صفحه 114-141
محمد طالاری؛ مینا خوشرو

6.

شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب

صفحه 142-176
حامد مختاری؛ امیر خانلری؛ محمدرحیم اسفیدانی

7.

نوستالژی و نیات رفتاری مصرف‌کننده؛ تحلیل نقش پیوستگی اجتماعی (SC) و ارزش تجربی (EV)

صفحه 177-198
مهدی خادمی گراشی؛ اکبر رستمی

8.

اسامی داوران- شماره 48- زمستان 1400