سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

مداح, مرتضی, محمدشفیعی, مجید. (1400). شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران. , 20(48), 61-86. doi: 10.52547/jbmp.20.48.61
مرتضی مداح; مجید محمدشفیعی. "شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران". , 20, 48, 1400, 61-86. doi: 10.52547/jbmp.20.48.61
مداح, مرتضی, محمدشفیعی, مجید. (1400). 'شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران', , 20(48), pp. 61-86. doi: 10.52547/jbmp.20.48.61
مداح, مرتضی, محمدشفیعی, مجید. شناسایی ابعاد و مولفه های ملیت گرایی مصرف کننده با روش آمیخته: مطالعه صنعت پوشاک ایران. , 1400; 20(48): 61-86. doi: 10.52547/jbmp.20.48.61