سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

مختاری, حامد, خانلری, امیر, اسفیدانی, محمدرحیم. (1400). شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب. , 20(48), 142-176. doi: 10.52547/jbmp.20.48.142
حامد مختاری; امیر خانلری; محمدرحیم اسفیدانی. "شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب". , 20, 48, 1400, 142-176. doi: 10.52547/jbmp.20.48.142
مختاری, حامد, خانلری, امیر, اسفیدانی, محمدرحیم. (1400). 'شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب', , 20(48), pp. 142-176. doi: 10.52547/jbmp.20.48.142
مختاری, حامد, خانلری, امیر, اسفیدانی, محمدرحیم. شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب. , 1400; 20(48): 142-176. doi: 10.52547/jbmp.20.48.142