سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

خادمی گراشی, مهدی, رستمی, اکبر. (1400). نوستالژی و نیات رفتاری مصرف‌کننده؛ تحلیل نقش پیوستگی اجتماعی (SC) و ارزش تجربی (EV). , 20(48), 177-198. doi: 10.52547/jbmp.20.48.177
مهدی خادمی گراشی; اکبر رستمی. "نوستالژی و نیات رفتاری مصرف‌کننده؛ تحلیل نقش پیوستگی اجتماعی (SC) و ارزش تجربی (EV)". , 20, 48, 1400, 177-198. doi: 10.52547/jbmp.20.48.177
خادمی گراشی, مهدی, رستمی, اکبر. (1400). 'نوستالژی و نیات رفتاری مصرف‌کننده؛ تحلیل نقش پیوستگی اجتماعی (SC) و ارزش تجربی (EV)', , 20(48), pp. 177-198. doi: 10.52547/jbmp.20.48.177
خادمی گراشی, مهدی, رستمی, اکبر. نوستالژی و نیات رفتاری مصرف‌کننده؛ تحلیل نقش پیوستگی اجتماعی (SC) و ارزش تجربی (EV). , 1400; 20(48): 177-198. doi: 10.52547/jbmp.20.48.177