سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

محمدشفیعی, مجید, رهگذر, شکیبا. (1402). تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرف‌کننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه. , 22(56), 139-164. doi: 10.48308/jbmp.2024.235555.1602
مجید محمدشفیعی; شکیبا رهگذر. "تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرف‌کننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه". , 22, 56, 1402, 139-164. doi: 10.48308/jbmp.2024.235555.1602
محمدشفیعی, مجید, رهگذر, شکیبا. (1402). 'تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرف‌کننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه', , 22(56), pp. 139-164. doi: 10.48308/jbmp.2024.235555.1602
محمدشفیعی, مجید, رهگذر, شکیبا. تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرف‌کننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه. , 1402; 22(56): 139-164. doi: 10.48308/jbmp.2024.235555.1602