سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

ارائه چارچوب نقاط تماس در سفر خرید چند کاناله پوشاک مصرف کنندگان خانم جوان

صفحه 13-34
مجتبی کریمیان؛ حمیدرضا ایرانی؛ علی اکبر جعفری؛ اسداله کردنائیج؛ حمیدرضا یزدانی

2.

ارائه مدل وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه

صفحه 35-61
سجاد زمانی؛ امیر خانلری؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ حمیدرضا یزدانی

3.

شناسایی و اولویت‌بندی شایستگی‌های محوری پلتفرم‌های پوشاک برتر در ایران

صفحه 62-83
شهرام خلیل نژاد

4.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان بارویکرد سیاست گذاری و خط مشی گذاری مدیریتی با روش نقشه شناخت فازی

صفحه 84-115
علی شریعت نژاد

5.

بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر جذب و حفظ مشتریان قهوه در کافی‌شاپ‌ها: نقش تعدیل‌گر هویت قومی

صفحه 116-138
میلاد فرزانه کهنه شهری؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ سمیه صائب نیا

6.

تحلیل تاثیر بازار محوری بر تناسب برند با مصرف‌کننده با نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری و کیفیت رابطه

صفحه 139-164
مجید محمدشفیعی؛ شکیبا رهگذر

7.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر الهام‌گیری از مشتری در جوامع آنلاین برند با روش دلفی فازی

صفحه 165-198
سید نجم الدین موسوی؛ مینا حسینی؛ شقایق صالح آبادی