سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

نظری, محسن, دیواندری, علی, حمیدی‏ زاده, محمدرضا, الهیاری, اشکان. (1393). کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند. , 13(21), 13-29.
محسن نظری; علی دیواندری; محمدرضا حمیدی‏ زاده; اشکان الهیاری. "کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند". , 13, 21, 1393, 13-29.
نظری, محسن, دیواندری, علی, حمیدی‏ زاده, محمدرضا, الهیاری, اشکان. (1393). 'کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند', , 13(21), pp. 13-29.
نظری, محسن, دیواندری, علی, حمیدی‏ زاده, محمدرضا, الهیاری, اشکان. کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند. , 1393; 13(21): 13-29.