سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

کاربرد نظریه روانشناسی سازه‏های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند

صفحه 13-29
محسن نظری؛ علی دیواندری؛ محمدرضا حمیدی‏ زاده؛ اشکان الهیاری

2.

الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 31-48
محمدرضا حمیدی‌زاده؛ محمد اسماعیل فدایی‌نژاد؛ منیژه قره‌چه؛ کسری سعدمحمدی

3.

راهبردهای توسعه گردشگری سالمندی رهیافت بخش بندی بازار با استفاده از شبکه های عصبی

صفحه 49-66
شرمینه قلمکاری

4.

توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستم‌های کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بسته‌ای

صفحه 67-86
سید محمود حسینی؛ علی رضائیان؛ منیژه قره‌چه

5.

الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بین‌الملل برای کسب‌وکارهای کارآفرینانه

صفحه 87-106
سید حسین جلالی؛ نادر مظلومی

6.

تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان

صفحه 107-122
نسرین جزنی؛ ابوالفضل براتی؛ وحید پارسامهر

7.

تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی

صفحه 123-140
امیر کارگر سامانی؛ اسدالله کرد نائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ سید مسعود موسوی شفایی

8.

نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات

صفحه 141-158
محمد حقیقی؛ مهدی یزدان‌شناس؛ جاوید باستانی‌پور مقدم

9.

عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان

صفحه 159-176
غلامحسین خورشیدی؛ رضا قنبرزاده میاندهی؛ سینا فخارمنش

10.

تجزیه‌و‌تحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی

صفحه 177-197
بهمن نوروزپور؛ محمدرحیم رمضانیان