سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

خورشیدی, غلامحسین, قنبرزاده میاندهی, رضا, فخارمنش, سینا. (1393). عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان. , 13(21), 159-176.
غلامحسین خورشیدی; رضا قنبرزاده میاندهی; سینا فخارمنش. "عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان". , 13, 21, 1393, 159-176.
خورشیدی, غلامحسین, قنبرزاده میاندهی, رضا, فخارمنش, سینا. (1393). 'عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان', , 13(21), pp. 159-176.
خورشیدی, غلامحسین, قنبرزاده میاندهی, رضا, فخارمنش, سینا. عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان. , 1393; 13(21): 159-176.