سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

حمیدی‌زاده, محمدرضا, فدایی‌نژاد, محمد اسماعیل, قره‌چه, منیژه, سعدمحمدی, کسری. (1393). الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. , 13(21), 31-48.
محمدرضا حمیدی‌زاده; محمد اسماعیل فدایی‌نژاد; منیژه قره‌چه; کسری سعدمحمدی. "الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران". , 13, 21, 1393, 31-48.
حمیدی‌زاده, محمدرضا, فدایی‌نژاد, محمد اسماعیل, قره‌چه, منیژه, سعدمحمدی, کسری. (1393). 'الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران', , 13(21), pp. 31-48.
حمیدی‌زاده, محمدرضا, فدایی‌نژاد, محمد اسماعیل, قره‌چه, منیژه, سعدمحمدی, کسری. الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. , 1393; 13(21): 31-48.