سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

حسینی, سید محمود, قره چه, منیژه, اصولیان, محمد, نصیری, مرضیه. (1398). تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه. , 18(38), -. doi: 10.29252/jbmp.18.38.13
سید محمود حسینی; منیژه قره چه; محمد اصولیان; مرضیه نصیری. "تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه". , 18, 38, 1398, -. doi: 10.29252/jbmp.18.38.13
حسینی, سید محمود, قره چه, منیژه, اصولیان, محمد, نصیری, مرضیه. (1398). 'تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه', , 18(38), pp. -. doi: 10.29252/jbmp.18.38.13
حسینی, سید محمود, قره چه, منیژه, اصولیان, محمد, نصیری, مرضیه. تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه. , 1398; 18(38): -. doi: 10.29252/jbmp.18.38.13