سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

تبیین و توسعه مفهومی نظریه بازاریابی کارآفرینانه

سید محمود حسینی؛ منیژه قره چه؛ محمد اصولیان؛ مرضیه نصیری

2.

تحول مدل کسب و کار در صنعت حمل و نقل درون شهری: موردپژوهی تطبیقی اسنپ و کارپینو

محسن نظری؛ ابوعلی ودادهیر؛ حمیدرضا عزتی

3.

عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس)

علی دیواندری؛ محمدصادق هاشمی؛ هانیه فتحی؛ نوشین ابراهیم زاده

4.

ارائه مدل شناسایی مشکلات ورود به بازارهای آنلاین کسب و کار با کسب و کار

محسن کرمی؛ عباسعلی رستگار؛ عادل آذر؛ داوود فیض؛ محمدرحیم اسفیدانی

5.

تحلیل نقادانه شش دهه مطالعات راجع به کمپین تبلیغاتی

زینب زمانی؛ محمد علی بابایی زکلیکی

6.

طراحی و معماری مدل برندسازی ملی ایران

راضیه مهدیه نجف آبادی؛ احمد ندایی فرد

7.

بررسی اثر اختیار مدیران و کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامه‌ریزی استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط

حسین رحمان سرشت؛ بهرام جبارزاده کرباسی