سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

دیواندری, علی, هاشمی, محمدصادق, فتحی, هانیه, ابراهیم زاده, نوشین. (1398). عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس). , 18(38), -. doi: 10.29252/jbmp.18.38.59
علی دیواندری; محمدصادق هاشمی; هانیه فتحی; نوشین ابراهیم زاده. "عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس)". , 18, 38, 1398, -. doi: 10.29252/jbmp.18.38.59
دیواندری, علی, هاشمی, محمدصادق, فتحی, هانیه, ابراهیم زاده, نوشین. (1398). 'عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس)', , 18(38), pp. -. doi: 10.29252/jbmp.18.38.59
دیواندری, علی, هاشمی, محمدصادق, فتحی, هانیه, ابراهیم زاده, نوشین. عارضه یابی کانال های ارایه خدمت با استفاده از تحلیل تجربه سفر مشتریان (مورد مطالعه: یکی از بانک های تجاری عضو بورس). , 1398; 18(38): -. doi: 10.29252/jbmp.18.38.59