سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی

رحیمیان, سمانه, شامی‌زنجانی, مهدی, مانیان, امیر, اسفیدانی, محمدرحیم. (1399). ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری. , 19(43), 13-39. doi: 10.52547/jbmp.19.43.13
سمانه رحیمیان; مهدی شامی‌زنجانی; امیر مانیان; محمدرحیم اسفیدانی. "ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری". , 19, 43, 1399, 13-39. doi: 10.52547/jbmp.19.43.13
رحیمیان, سمانه, شامی‌زنجانی, مهدی, مانیان, امیر, اسفیدانی, محمدرحیم. (1399). 'ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری', , 19(43), pp. 13-39. doi: 10.52547/jbmp.19.43.13
رحیمیان, سمانه, شامی‌زنجانی, مهدی, مانیان, امیر, اسفیدانی, محمدرحیم. ارائه چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه مشتری صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری. , 1399; 19(43): 13-39. doi: 10.52547/jbmp.19.43.13