- اکبری، مصطفی. (83-1382). تأثیر فناوری آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی پسرانه شهرستان ملایر. پایان نامه ارشد. دانشکده انسانی علوم تربیتی، دانشگاه علامه. ص 40-38
- براتی بختیاری، سیامک. (1376). بررسی رابطه ساده و چند متغیری خودکار آمدی، خودیایی و عزت نفس با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشکاه شهید چمران اهواز . ص 15-12.
- پورحسن هرزندی، اکبر. (1385). بررسی تأثیر به کارگیری فناوری اطلاعات بر بهره وری در شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه سیستان و بلوچستان. ص 18-15.
- تقی زاده، ابراهیم. (1385). بررسی تأثیر سیستم فناوری اطلاعات بر اثربخشی سازمان، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی. ص. 25-22.
- حاجی آقا بزرگی، منیره. (86-1385). بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مهارت های شغلی کارکنان آموزش مرکزی شرکت ملی نفت. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه. ص. 11-9.
- حاجی قاسمی، قاسم . (1385). معرفی الگوی برنامه درسی دوره متوسطه بارویکرد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی تهران. ص 24-23.
- خسروانی، مهوش. (1386). آشنایی و کاربرد رایانه های شخصی در دوره پیش از دبستانی و نقش آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال اول ابتدایی آموزش و پرورش منطقه یک شهر تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی تهران. ص 15-12.
- رئیس سعدی، رئیس حسن. (1386). بررسی رابطه خودپنداره تحصیلی، انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان بندر لنگه در سال تحصیلی 86-85. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی. ص 14-12.
- رای، لارنس. (1989). روان شناسی شخصیت (ترجمه محمد جعفر جوادی و پروین کدیور،1384)، ﺗﻬﺮﺍﻥ، ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﺭﺳﺎ. ص 10-9.
- شعبانی، حسن. (1376). مهارتهای آموزشی و پرورشی، روش فنون تدریس. تهران: انتشارات سمت. ص 11-9.
- شکرکن، حسینی و همکاران. (1381). بر رابطه خلاقیت، انگیزه پیشرفت، عزت نفس، خود اثر بخشی، جایگاه مهار و خودپنداره با کارآفرین دانشجویان شهید چمران اهواز، دانشگاه شهید چمران، عضو هیئت علمی دانشگاه روان شناسی و علوم تربیتی. ص 19-17.
- صابر ، فیروز. (1381) . راه های توسعه کارآفرینی زنان در ایران. تهران: انتشارات روشنگران. ص 26-25.
- صیامی، توحید. (1381). استفاده از پست الکترونیکی در آموزشهای زبان خارجی. ماهنامه تکنولوژی آموزشی، شماره 5. ص 11-8.
- علم بیگی، امیر و ملک محمدی، ایرج. (1388). توسعه کارآفرینی. سال دوم، شماره پنجم، ص 114-100.
- کریمی، مریم. (1384). بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر انگیزه و خلاقیت و کارآفرینی جوانان فرهنگ سرای تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم. ص 38-35.
- گودرزی، فریده. (1385). بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات در مهارت های شغلی معلمان مقطع متوسطه استان لرستان. بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات در مهارتهای شغلی معلمان مقطع متوسطه استان لرستان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی تهران. ص 12- 10.
- محسنی، منوچهر. (1380). جامعه شناسی جامعه اطلاعاتی. تهران: نشر دیدار.
- محمدی، رزگار. (1386). بررسی اثر بخشی دوره های آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان عملکرد کارکنان سازمان آموزش و پرورش استان کردستان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه. ص 32-29.
- مزید آبادی فراهانی، امیرحسین. (84-1383). بررسی تأثیر کاربرد فنآوری اطلاعات بر توانمند سازی شغلی کارکنان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید تهران. ص 9-7.
- گریسون، دی. آر. و اندرسون، تری. (2003). یادگیری الکترونیکی در قرن 21 (مبانی نظری و عملی). ترجمه اسماعیل زوارکی و سعید صفایی موحد (1388). تهران: انتشارات علوم و فنون. ص 12-8.
- Alfassi, M. (2000). Using information and communication to foster
- Bandura, Albert. (1997). Self-efficacy: the exercise of control. New York: W. H. Freeman.
- Carlson, S. & Gadio, C. T. (2002). Teacher professional development
- Kilby, p. (1971). Entrepreneurship and Economic Development New York: Free Press.
- Koellinger, P., (2006), Impact of ICT on corporate performance, productivity and employment dynamics, European commission, p: 3-22.
- Lachenmaier, S., (2007), Effects of innovation on employment: A dynamic panel analysis, IFO institute economic research at the university of munchen, Germany, p: 3.
- Maddux, J. E., & Stanley, M. A. (1986). Self- efficacy theory in contemporary psychology: An overview. Journal of social and clinical psychology, 4(3), 249-255.
- Matteucci, N, Sterlachini, A. (2003), ICT and employment growth in Italian industries, Available at: http://www.niers. Ac.uk/research/epke/WP-17.pdf
- Merikull, Jaanika. (2008), The impact of innovation on employment: firm and industry level evidence from Estonia. Eesti pank (bank of Estonia).
- Michael, D. Willams and Janet Williams, (2007), a change management approaches to evaluatirg ICT investment initiatives. Available at www.emeraldinsight. Com/ 1741 - 0398. htm.
- Mill, J. S. (1848) Priciples of Political Economy With Some of Their
- Applications to Social Philosophy: London: John W. Parker.
- Multon, K. D., Brown, S. D., & Lent R. W. (1991). Relation of self-efficacy beliefs to academic outcomes: A meta- analytic investigation. Journal of counseling psychology, 38(1), 30-38.
- O’Mahony and ET. al., (2005), the impact of ICT on the demand for skilled labor: A cross- country comparison, national institute of economic and social research, working paper.
- Pahjola, M., (2002), New economy in growth and development, united nation university, WIDER. Discussion paper No.2002/67. A valable at: www.wider.unu.edu
- Robinson, P. B., Stimpson, D. V. Huefner, J. C. and Hunt, H. K. (1991). An attitude Approach to the prediction of ntrepreneurship. Entrepreneurship Theory and Practice, Summer, pp. 13 _ 31.
- Schumpeter, J. A. (1934). The Theory of Economic Development. Camlridge, Mass: Harvard University Press.
- Ucdogruk, Y., (2006), Employment impact of product and process innovations in Turkey, University of Istanbul, Turkey.
- Vivarelli, M., (2007), Innovation and employment: A survey, institute for the study of labor, Italy, p: 2-4.
- Clements, Richard. G. (1995). The utilization of computers as a professional tool among early child hood teacher Disser tation Abstract. for Education: Potential, parameters and prospects, pp, 118-132 .
- Marsili, O. (2002), Technological regimes and sources of entrepreneurship, small Business Eonomice, vol. 19 No. 3, PP. 217-31.
- Tatikonda, M. V. and stock, G. N. (2003). “Product technology transfer in the upstream supply chain”, Journal of product Iunovation Management vol. 20, PP. 444- 67.
- -elgrum, W. J., & N. Law. 2003. ICT in Education Around the World: Tends, Problems and Prospects. Paris: UNESCO: International Institute for Education Planning.
- Kozma, R. (2002). Technology, Innovation, and Educational Change: A global Perspective.
- Wenglinski, H. (1998). Does it computer the relationship between educational technology and student achievement in mathematics. Princeton, NJ: ETS.
|