سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی سیستمی و سازنده گرا در آموزش مدیران

صفحه 9-30
مرتضی کرمی؛ هاشم فردانش؛ عباس عباسپور؛ مهناز معلم

2.

تأثیر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی-کیفی در تحقق هدف های شناختی، عاطفی و روانی- حرکتی دوره ابتدایی در استان مرکزی

صفحه 31-52
جلیل فتح آبادی؛ اکبر رضایی

3.

بررسی رابطه بین ابعاد شخصیتی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با سبک مورد عمل آن ها در برخورد با تعارض

صفحه 52-82
مهدی کفاش؛ محمد قهرمانی

4.

بررسی رابطه بین جو سازمانی کارکنان پرستاری با میزان رضایت شغلیشان در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی شهر اصفهان

صفحه 83-102
قربانعلی سلیمی؛ عفت صفاری انارکی

5.

ارزیابی عملکرد معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهر تهران براساس مدل جان وایلز و جوزف باندی

صفحه 103-127
محمد جوادی پور؛ رمضانعلی محمدی

6.

طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای مقطع کارشناسی رشته آموزش ابتدایی

صفحه 128-149
حسین مومنی مهموئی؛ علی شریعتمداری

7.

بررسی رابطه بین مولفه های هوش هیجانی و سبک های مدیریت تعارض مدیران دبیرستان های دخترانه

صفحه 150-167
سعید شاه طالبی؛ محمدحسن پرداختچی