1. | تاثیر نوع هدفگزینی به صورت خودگفتاری بر یادگیری و خودکارآمدی مهارت پرتاب دارت | |
صفحه 1-13 | ||
پریسا پارسافر | ||
2. | تأثیر تمرین مهارتهای روانشناختی بر نیمرخ روانی و عملکرد بازیکنان نوجوان فوتبال در مرحله آمادهسازی | |
صفحه 14-27 | ||
ناهید صادقی؛ سید حجت زمانی ثانی؛ نادر حسن زاده | ||
3. | روایی و پایایی و هنجاریابی نسخه فارسی آزمون بینایی-حرکتی-3 | |
صفحه 28-38 | ||
محمود شیخ؛ ایوب اسدی | ||
4. | تاثیر واقعیت مجازی (قید عملکردی و ساختاری) و تمرین واقعی بر خودکارآمدی پرتاب دارت | |
صفحه 39-57 | ||
سید احمد موسوی؛ شهبازی مهدی؛ الهه عرب عامری؛ الهام شیرزاد عراقی | ||
5. | اولویتبندی عوامل مژثر بر ترک ورزشهای تیمی در نوجوانان بر اساس جنسیت | |
صفحه 58-71 | ||
یلدا یزدانپرست؛ رخساره بادامی | ||
6. | بررسی سرسختی ذهنی در ورزشکاران ِ جوان با سطوح یادگیری عالی و ضعیف مهارتهای کشتی | |
صفحه 72-86 | ||
صادق رنجبر؛ علی اکبرنژاد؛ محمدعلی شیبک | ||
7. | تفاوت فرآیند یادگیری حرکات برونمرحله در دست و پا در یک بازه آموزشی | |
صفحه 87-100 | ||
نگار آرازشی؛ عبدالله قاسمی؛ محمد واعظ موسوی | ||