سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

جایگاه مهارت‌های شغلی مورد نیاز دانش‌آموزان درس کار و فناوری در اسناد بالادستی آموزش و پرورش: روش آنتروپی شانون

صفحه 9-22
مهدی ملکی؛ محمد جواد لیاقت دار؛ محمد رضا نیلی

2.

اثربخشی آموزش گروهی روانشناسی مثبت‌نگر بر اشتیاق شغلی و انگیزه شغلی کارمندان

صفحه 23-34
زینب اکبری؛ تقی پور ابراهیم

3.

نقش واسطه‌ای هوش هیجانی در مدل مفهومی رابطه طرحواره-های ناسازگار اولیه و فرسودگی شغلی در پرستاران

صفحه 35-50
ماندانا نیکنام؛ شکوه قدرتی فر

4.

نقش میانجی انعطاف‌پذیری شناختی در رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های مقابله‌ای رانندگان پایانه‌های بین شهری تهران

صفحه 51-66
نسرین رضایی؛ محمد قمری؛ سعیده بزازیان؛ وحیده باباخانی

5.

مقایسه فشارزاهای شغلی و تمایل به ترک خدمت بر مبنای لنگرگاه‌های شغلی در مدیران شرکت انتقال گاز ایران

صفحه 67-80
ازاده عسکری؛ فروغ خداکریمی؛ سعید توکلی؛ محمد مهدی نظرپور

6.

بررسی نقش میانجی اکتشاف مسیر شغلی در رابطه هوش هیجانی و یقین مسیر شغلی در دانش‌آموزان کلاس نهم

صفحه 81-96
نوری کعب عمیر؛ سید محسن احمدی؛ مهدی اکبرزاده

7.

نقش واسطه‌ای تعالی‌یابی شغلی در رابطه بین انطباق‌پذیری مسیر شغلی با اشتیاق شغلی

صفحه 97-112
سلمان زارعی

8.

رابطه سرمایه ‏روان‌شناختی و اخلاق حرفه‌ای در پرستاران: نقش واسطه‏ای مکانیسم‏های دفاعی

صفحه 113-128
اصغر جعفری؛ عاطفه حنیفی

9.

توسعه دانش‌حرفه‌ای معلمان بر مبنای نیازهای اساسی ‌روان‌شناختی دانش‌آموزان: مؤلفه‌های درگیری‌تحصیلی و ادراک کنترل زمان

صفحه 129-154
ساناز دهقان مروستی؛ ولی اله فرزاد؛ ربابه نوری

10.

ارائه الگوی روابط ساختاری بر اساس مدیریت شایستگی و رفتارسازمانی مثبت‌گرا در مراکز درمانی-آموزشی شهر کرمانشاه

صفحه 155-178
فرامرز ملکیان؛ زینب فرجی گلیانه؛ مریم اسلام پناه؛ الهام کاویانی