سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

تأثیر آموزش برنامه هوش موفق استرنبرگ بر افزایش خلاقیت و تحمل ابهام دانش‌آموزان

صفحه 35-11
سیده نجمه قاضی عسگر؛ مختار ملک پور؛ احمد عابدی؛ سالار فرامرزی

2.

اعتبار سنجی و تحلیل عاملی تأییدی نسخه فارسی پرسشنامه بازداری هیجانی کلنر در جمعیت بالینی استان لرستان

صفحه 57-37
فاطمه اسدالهی؛ مسعود محمدی؛ قاسم نظیری؛ نجمه فتح

3.

بررسی تحولی اثر خلق مثبت بر انعطاف پذیری شناختی و رابطه آن با خلاقیت

صفحه 81-59
الهه نجفعلی قندهاری؛ ستاره مختاری؛ خاطره برهانی

4.

ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس احساس گناه بین‌فردی و رابطه آن با اضطراب بیماری کرونا

صفحه 105-83
راحله صادقی؛ علی رضایی شریف؛ سید ابراهیم مولایی نسب؛ فاطمه السادات فاطمی

5.

اثربخشی بازی درمانی دلبستگی محور برخودکارآمدی والدینی مادران، تنظیم هیجانی و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اضطراب جدایی: مطالعه موردی

صفحه 132-107
مریم صادقی؛ صغرا اکبری چرمهینی؛ علی رضا بهرامی؛ پریسا سادات سید موسوی

6.

مقایسه تکانشوری، استحکام من، ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در معتادان ادامه‌دهنده و رهاکننده درمان

صفحه 156-133
مهسا حائری؛ محمدعلی بشارت؛ محمد احمدوند شاهوردی؛ فریده رمضانی مقدم آرانی

7.

واکاوی تجربه زیسته دانشجویان ناسازگار از ابعاد ناسازگاری در دانشگاه: پژوهش کیفی پدیدارشناسی

صفحه 181-157
سمیرا چناری؛ شهرام واحدی؛ منصور بیرامی؛ علی قره داغی

8.

مقایسه اثربخشی امیددرمانی و معنویت درمانی بر کیفیت زندگی و شاخص‌های زیستی زنان مبتلا به دیابت

صفحه 200-183
مریم پیروی؛ انسیه نسلی اصفهانی؛ نیلوفر طهمورسی؛ عباس مقیم بیگی

9.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی متمرکز بر شفقت بر کاهش نشخوار‌فکری و استرس ادراک‌شده دختران نوجوان

صفحه 223-201
معصومه خدری؛ خدیجه شیرالی نیا؛ خالد اصلانی

10.

ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک‌های اسناد بیماران مبتلا به کووید-19

صفحه 249-225
علی بیات؛ محمدصادق شجاعی؛ احد امیدی