سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

تحلیلِ محتوای دستوری کتاب‌های درسی زبان انگلیسی متوسطۀ اول (پراسپکت) براساس رویکردِ دستور آموزشی

صفحه 13-43
محمدحسین خانی؛ نگار داوری اردکانی؛ فاطمه بهرامی

2.

آشوب و اثر پروانه‌ای در بازی تاج و تخت اثر جورج ریموند ریچارد مارتین

صفحه 45-65
عطیه مومن زاده؛ بهمن زرین جویی

3.

همانند‌سازی و تعدیل: روایت احساس و عاطفه در خانه گرد اثر لوئیز اردریک

صفحه 67-91
لادن مختارزاده؛ زهرا جان نثاری؛ نگار شریف

4.

نقد و بررسی معادل کاربردی ومعادل صوری درترجمۀ قرآنی بوبتسین به همراه مقایسه ترجمه "سوره قدر" با ترجمه روکرت و رودی پارٍت

صفحه 93-119
فاطمه خداکرمی

5.

بازساخت فردیت: بازنمایی فضایی و گفتمان ذهنی-جغرافیایی در رمان نوه آمریکایی به قلم انعام کجه جی

صفحه 121-143
مهشید نامجو؛ لیلا برادران جمیلی

6.

نقش متدهای مختلف آموزش زبان‌های خارجی بر میزان اضطراب زبانی و اثربخشی دوره‌های توانمند‌سازی کنترل اضطراب بر تحول الگوی یادگیری زبان‌آموزان

صفحه 145-174
لیلا شوبیری

7.

کسی باید حقیقت عریان را بگوید: رومانس فراتاریخی در واش نوشته مارگارت رینکل

صفحه 175-197
زهرا طاهری

8.

بررسی همایندهای اضافی و وصفی در زبان‌های روسی و فارسی به منظور تعیین میزان ضرورت آموزش آنها

صفحه 199-226
محسن شجاعی؛ بهرام محرابیان

9.

گفتمان خشونت و خنده در چند کمدی منتخب از ویلیام شکسپیر

صفحه 227-248
حسین محسنی

10.

بررسی رمان خانه ارواح اثر ایزابل آلنده به عنوان فراداستان تاریخ‌نگارانه

صفحه 249-274
عبدالباقی رضایی تالار پشتی؛ بهزاد پورقریب؛ احمد رضا رحیمی

11.

اضطراب اگزیستانسیال و خود تقسیم شده در داستان های کوتاه منتخب از مارگارت آتوود

صفحه 275-293
افسانه حیدری

12.

نگاهی نو به رمان تصویر دوریان‌گری بر مبنای آرای فروید در باب شخصیت

صفحه 295-315
علیرضا شوهانی؛ فرشته ملکی