سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

نقش تعدیل‌کنندگی کنش ‌تأملی در رابطۀ ادراک پذیرش- طرد والدینی و تنظیم هیجانات در نوجوانان

صفحه 9-32
مریم طحان؛ پریسا سادات سید موسوی

2.

تجارب زیسته فرزندان از روابط فرازناشویی والدین؛ یک مطالعه پدیدارشناسانه

صفحه 33-60
مرضیه دین دوست؛ مونا چراغی

3.

فراتحلیل جامع و مرور سیستماتیک اثربخشی مداخلات مبتنی بر نظریه پلی واگال بر اختلالات روانشناختی

صفحه 61-85
زهرا عباسی کردابادی؛ امیر قمرانی؛ مهدیه صالحی

4.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس شیوۀ فرزندپروری مبتنی بر توانمندی‌ها نسخه والد- کودک

صفحه 86-106
زهرا خسروجردی؛ محمود حیدری

5.

نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه بین تنظیم شناختی هیجان با بهزیستی روانشناختی بیماران مبتلا به سندروم روده تحریک‌پذیر

صفحه 107-130
محمدرضا تمنایی فر؛ زهرا شیرانی

6.

تدوین و اعتباریابی بسته روانی- آموزشی مبتنی بر استعاره‌ برای تبیین و مفهوم‌سازی طرح‌واره‌های حوزه خودگردانی و عملکرد مختل

صفحه 131-151
مسعود علیخانی؛ قاسم نظیری؛ مسعود محمدی؛ سجاد امینی منش

7.

رابطه تنظیم شناختی هیجان و صمیمیت زناشویی باکیفیت زندگی در زنان مبتلا به سرطان پستان

صفحه 152-172
فاطمه عبدی؛ فاطمه صادقی

8.

مدل‌یابی روابط ساختاری دوسوگرایی خود و علائم اختلال وسواس فکری-عملی: نقش میانجی تحمل‌ناپذیری عدم‌اطمینان

صفحه 173-196
فاطمه شهامت دهسرخ؛ سیده مریم زمانی وسطی کلائی

9.

ویژگی‌های روان‌سنجی فرم فارسی مقیاس ادراک موانع تحصیلی و مسیر شغلی

صفحه 197-225
ندا علی‌پور اصفهانی؛ پریسا نیلفروشان؛ نلی دی‌کوآیپر

10.

مقایسه اثربخشی دو رویکرد تقویت شناختی بر بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان

صفحه 226-250
فاطمه سرافرازی؛ سید رضا میرمهدی