سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر فرسودگی تحصیلی، پذیرش اجتماعی و عواطف دانش‌آموزان دچار ناتوانی یادگیری

صفحه 163-182
یوسف دهقانی؛ سید موسی گلستانه؛ سیما زنگویی

2.

اثربخشی آموزش نظم بخشی هیجانی بر سازگاری عاطفی، اجتماعی و تحصیلی پسرهای 10 تا 14 سال دچار اختلال سلوک

صفحه 183-202
مهدی قزلسفلو؛ سمیه همتی پویا

3.

اثر بخشی آموزش مدیریت رفتار کلاسی به معلمان بر کاهش علائم کاستی توجه/فزون کنشی و قلدری دانش‌آموزان

صفحه 203-222
طاهره سام خانیانی؛ سپیده سوکی

4.

اثربخشی مداخله دلبستگی محور بر بهبود رابطه والد-کودک و کاهش نشانه‌های اضطراب جدایی در کودکان 7 تا 10 ساله

صفحه 223-242
محمد محمدی پور؛ احمد مزارعی ستوده

5.

نقش میانجیگر راهبردهای مقابله‌ای و حمایت اجتماعی ادراک شده در رابطه با استرس ادراک شده و کیفیت زندگی والدین کودکان دچار اختلال طیف اُتیسم

صفحه 243-263
فرزانه غنیمی؛ عصمت دانش؛ اصغر دادخواه؛ صادق تقی لو

6.

الگوی ساختاری گرایش به مصرف مواد در نوجوانان بر مبنای فضای روان‌شناختی خانواده و پیشینه اعتیاد اعضای خانواده با میانجیگری گروه همسالان

صفحه 265-284
فروزش سلامی؛ حمیدرضا حاتمی؛ ربابه نوری

7.

الگوی ساختاری سبک‌های والدگری، طرحواره‌های ناسازگار اولیه و خودشیفتگی نوجوانان

صفحه 285-302
عطیه سادات ضابطی؛ صدیقه جعفری