سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

تحلیل محتوای کتاب‌ درسی آموزش دستور زبان انگلیسی از منظر فرهنگ و جایگاه زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی

صفحه 121-144
ساسان بالغی زاده؛ سلماز آقازاده

2.

واکاوی مفهوم «کازموپسیس» با رویکرد پیرونیستی در رمان پایان راه اثر جان بارت

صفحه 15-38
جلال سخنور؛ زهرا بردباری؛ سیدوحید ابطحی

3.

بوم‏گرایی و تبلور آن در آثار نیما یوشیج و رالف والدو امرسون

صفحه 247-276
مسلم ذوالفقارخانی

4.

آلوده‌انگاری، رویارویی با امرِ آلوده و تکوینِ هویتِ مردانه در نمایشنامه‌ی هملت از دیدگاه جولیا کریستوا

صفحه 307-326
رخشنده نبی‌زاده نودهی؛ شیده احمدزاده هروی

5.

دگردیسی در «باکوس» «پروتئوس» و «شاعرالشعرا» امرسون و رابطۀ آن با ساقی‌نامۀ حافظ

صفحه 101-120
روشنک اکرمی

6.

نقدی افشاگرانه بر چشم‌چرانی اثر اشمائیل رید: نقش ایدئولوژیک یا رهایی‌بخش ادبیات

صفحه 39-61
علی احمدی؛ آزیتا آرین؛ نگار شریف

7.

ارزیابی برنامه درسی رشته آموزش زبان آلمانی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 145-170
فرحناز تقی پور؛ لیلی مسگرزاده اقدم

8.

جستجوی مکان و خویشتن؛ بررسی داستان گل‌های زوال پاتریک مودیانو از منظر ژئوپوئتیک

صفحه 171-187
محمدحسین جواری؛ الله شکر اسداللهی؛ فاطمه سکوت جهرمی

9.

تحلیل تطبیقی «حقوق و شخصیت زن» در داستان و فیلم‌نامۀ «شبهای روشن»، نوشتۀ داستایوفسکی و سعید عقیقی

صفحه 189-219
حسام خالویی؛ صدیقه علیپور

10.

بررسی مفاهیم میان فرهنگی، ایدئولوژی، و دو هویتی در نمایشنامه های بهترین جذابیت زندگی و کشتی بردگان لیروی جونز( امیری باراکا)

صفحه 221-246
سوسن رحیمی بقاء؛ لیلا برادران جمیلی

11.

بررسی مفاهیم کمپ‌وندی و هومو ساکر در رمان در آشپزخانه نوشته مونیکا علی

صفحه 277-305
زهرا طاهری

12.

تاثیر انواع روش های داربستی بر توانایی و سبک خواندن زبان آموزان ایرانی

صفحه 63-99
نوشین اسدی ‍پیران؛ شهرام افراز؛ آیت آلله رزمجو