سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

بررسی درک مفهوم استقلال یادگیری معلمان و زبان آموزان در ایران و ترکیه

صفحه 15-34
ساسان بالغی زاده؛ مریم مقیمی

2.

بازآفرینی هویت در تاریخ: ایستایی و پویایی تاریخی در رمان های پیکان زمان و کشتزارهای لندن

صفحه 35-54
مهدی نظامی؛ فرید پروانه

3.

شعر به مثابۀ رویدادِ سکوت: خوانشی دلوزی-هایدگری از «هنر شاعری» نوشتۀ آرچیبالد مک‌لیش

صفحه 55-76
حجت گودرزی؛ زهرا جان نثاری لادانی

4.

آلبر کامو: رمان علیه واقع گرایی روانشناختی(مطالعه موردی رمان بیگانه)

صفحه 77-104
عارف دانیالی

5.

از براعت استهلال فارسی تا استمداد (Invocation) انگلیسی: بررسی تطبیقی شاهنامۀ فردوسی و بهشت گمشدۀ میلتون

صفحه 105-134
Moslem Zolfagharkhani؛ محمودرضا قربان صباغ

6.

بررسی نقش حافظه در آموزش دستور زبان فرانسه و تمرین‌های دستوری در ایران

صفحه 135-162
لیلا شوبیری

7.

جامعه انظباطی یا جامعه کنترلی، مسئله این است: برای «دیگری» راه گریزی نیست

صفحه 163-186
زهرا طاهری

8.

سفر به قلمرو از هم گسیخته ی "خود" و مرزهای ممزوج هویت در رمان ظهور اثر مارگارت اتوود

صفحه 187-204
نجمه قابلی

9.

فردیت های رنگین: خویشتن، ذهن و جسم در لندنی های غریب اثر سم سلوون

صفحه 205-228
فرزاد کله جویی

10.

گذار از گفتمان فرانگر به گفتمان سرعت

صفحه 229-246
احسانه اسحاقی؛ رضا نجف زاده

11.

هتروتوپیاهای نوار و گفتمان فضا در رمان‌های خواب گران، بدرود، محبوبم و خداحافظی طولانی اثر ریموند چندلر

صفحه 247-266
معین مرادی؛ امیرعلی نجومیان

12.

تأثیر روش توصیف تصاویر دیجیتال بر دانش ارتباطات بینافرهنگی زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

صفحه 267-298
موسی نوشی کوچک سرایی؛ صالح رحیمی؛ فاطمه رحیمی