سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

تأملی بر پدیده معلم تاب‌آور؛ پدیدارشناسی نگرش‌ها و تجربیات زیسته معلمان

صفحه 13-36
حسن رضا زین آبادی؛ کبری خباره

2.

تأملی بر انواع رویکردها نسبت به قومیت در ایران و اثرات اجرای آن در نظام آموزشی

صفحه 37-56
کورش فتحی واجارگاه؛ مرتضی بازدارقمچی قیه

3.

واکاوی ادراک و تجارب نو معلمان از فرایند آشناسازی رسمی و غیررسمی در بدو خدمت

صفحه 57-94
علی یاسینی؛ اردشیر شیری؛ زهرا برجی

4.

ارائه مدل نهادینه کردن تسلط شخصی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی

صفحه 95-138
مجید صادقی؛ کامران محمدخانی؛ نادرقلی قورچیان؛ پریوش جعفری

5.

دوره کارشناسی‌ارشد مدیریت آموزشی در ترازوی تحلیل و نقد

صفحه 139-168
امین باقری؛ جمیله علم الهدی

6.

ادراک از ساختار سازمانی و نقش آن در پیش‌بینی سکوت سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان دانشگاه بیرجند

صفحه 169-194
حسین فلاحی؛ هادی پورشافعی؛ محمد اکبری بورنگ

7.

تأثیر اجرای برنامه درسی با رویکرد وارونه بر یادگیری خودراهبر فراگیران

صفحه 195-224
محمد نوریان؛ مرجان افشاری؛ امینه احمدی؛ داریوش نوروزی

8.

بازنمایی هویت رشتۀ مدیریت آموزشی در ایران با تأکید بر مقالات منتشرشده در مجلات تخصصی

صفحه 225-262
سمیه نعمتی؛ ناصر شیربگی؛ نعمت اله عزیزی؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم

9.

تبیین معیارهای مطلوب استقلال دانشگاهی و آثار آن بر آموزش عالی ایران از منظر حقوقی

صفحه 263-282
محمد جلالی؛ کیومرث قنبری

10.

ظرفیت نظریه میدان برای توسعۀ الگوهای تحلیلی در عرصۀ آموزش عالی زمینه توسعه الگو: منش‌یابی اعضای هیأت علمی در قبال طیف‌های تحصیلی

صفحه 283-314
احمد نامنی؛ محمد فتحیان بروجنی؛ مهدی دانا طوسی

11.

شناسایی و رتبه‌بندی معیارهای انتخاب دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد با رویکرد تاپسیس فازی از دیدگاه دانشجویان

صفحه 315-348
ژاله رحیمی؛ مینا رنجبرفرد

12.

چالش‌های بخش خصوصی آموزش عالی ایران

صفحه 349-378
مجید رضائیان