سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

اثربخشی آموزش مداخله روان‌شناسی مثبت بر افزایش بهزیستی، سرزندگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر

صفحه 187-208
سیدموسی گلستانه؛ علی بهزادی

2.

اثربخشی رواندرمانی مثبت نگر به شیوه گروهی بر سازگاری اجتماعی، عاطفی و آموزشی دانش‌آموزان پسر ناسازگار متوسطه اول

صفحه 209-227
جواد جوانمرد؛ علیرضا رجایی؛ فرشید خسروپور

3.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود سازگاری و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان دچار ناتوانی یادگیری

صفحه 229-250
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان فرد؛ لیلا کامران

4.

اثربخشی دارو درمانگری، پسخوراند عصبی و درمان ترکیبی بر فراخنای حافظه کودکان دچار نارسایی توجه و فزون کنشی

صفحه 251-269
لیلا ناظم زاده گوکی؛ حسن شمس اسفندآباد

5.

اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر حافظه کاری، توجه پایدار و عملکرد ریاضی کودکان دچار اختلال‌های طیف اُتیسم

صفحه 271-293
ندا نظربلند؛ الهام نوحه گری؛ وحید صادقی فیروزآبادی

6.

نقش میانجیگر راهبردهای تنظیم شناختی هیجانی در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی با نشانه‌های جسمانی سازی دانشجویان دختر

صفحه 295-316
مهدی رزاق پور؛ علی اصغر حسین زاده

7.

ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه ساختار انگیزشی در نوجوانان دختر و پسر مقطع متوسطه دوم

صفحه 317-333
عصمت ابراهیمی؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی؛ کیانوش هاشمیان