سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

نقش میانجیگر خودهای ممکن در رابطه بین چشم انداز زمان با اضطراب امتحان دانش آموزان

صفحه 29-11
سمیه عظیمی؛ نسرین باقری

2.

ویژگی های روان سنجی مقیاس تفکر آینده‌نگر در کودکان ایرانی

صفحه 46-31
سعید صادقی؛ سجاد ایوبی؛ سیندخت سرلک

3.

رابطه اختلال استرس پس از سانحه با کندی زمان شناختی در افراد با علائم نقص توجه-بیش فعالی: تجربه کودک‌آزاری و اجتناب تجربه‌ای

صفحه 70-47
نرگس کریمی؛ فریدون یاریاری؛ مهناز شاهقلیان

4.

ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامة هدف‌های پیشرفت معلمان در کار: ساختار عاملی، روایی و پایایی

صفحه 92-71
ولی الله فرزاد؛ سعیده پیرحسینلو؛ منصوره شهریاری احمدی

5.

ساخت و رواسازی مقیاس نیازهای هیجانی اولیه مبتنی بر نظریه طرحواره درمانی یانگ

صفحه 112-93
داود قادری؛ مینا مجتبایی؛ محمد حاتمی

6.

تأثیر آموزش مثبت‌نگری گروهی بر کفایت اجتماعی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه

صفحه 134-113
ریحانه مشهدی؛ علی عرب؛ حسین جناآبادی

7.

روابط ساختاری پنج عامل بزرگ شخصیت با نشانه‌های صفت شخصیتی دگرآزاری با میانجی‌گری شادنفرود در دانشجویان

صفحه 159-135
نرگس یگانه

8.

نقش واسطه‌ای طرحواره‌های ناسازگار اولیه در رابطه بین سبک‌های دلبستگی با اضطراب کرونا

صفحه 181-161
هوشنگ گراوند

9.

نقش واسطه‌ای دشواری‌های تنظیم هیجانی و اجتناب تجربی در رابطه بین سازوکارهای دفاعی و افکار خودکشی در نوجوانان

صفحه 202-183
راضیه نیک فلاح؛ ارسلان برکت

10.

واکاوی بحران‌های وجودی در مردانِ بی‌وفا و بررسی اثربخشی مشاوره بومی مبتنی بر آن بر گرایش به خیانت زناشویی

صفحه 228-203
مریم فاتحی زاده؛ موسی چوپانی؛ فرامرز اسنجرانی؛ آلبرتو ماریو دی-کاسترو کوریا