سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

شناسایی و ارزشیابی نتایج برنامه درسی رشته مهندسی عمران از دیدگاه اساتید و دانش‌آموختگان

صفحه 11-32
فاطمه یزدانی؛ فریدون شریفیان؛ احمدرضا نصر اصفهانی؛ احمد شانه ساززاده

2.

طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانه‌ای در دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش

صفحه 33-58
مریم عزیزی؛ کورش فتحی واجارگاه؛ کامبیز پوشنه؛ علی گرانمایه پور

3.

طراحی الگوی کارراهه شغلی درونی اعضای هیئت علمی دانشگاه: یک مطالعه کیفی

صفحه 59-84
محمد فتاحی؛ حسن قلاوندی؛ محمد حسنی

4.

تأملی بر دستاوردهای علمی و جهت‌گیری‌های پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایران

صفحه 85-104
حمیده لطفی؛ رضوان حسین قلی زاده

5.

تبیین چالش‌های آموزش عالی ایران در مواجه‌ی با جهانی شدن (مطالعه‌ای مبتنی بر پدیدار شناسی)

صفحه 105-128
زینب شیرزاد؛ سعید رجایی پور؛ بهروز مهرام

6.

ارائه الگویی برای تجاری‌سازی دانش: الگویی مفهومی و آزمون تجربی آن

صفحه 129-152
حسین واحدچوکده؛ محمدرضا کرمی پورشمس آبادی؛ علی صحبتلو

7.

مطالعه تحلیلی-توصیفی پژوهش‌های حیطه مدیریت مدرسه‌محور؛ با تأکید بر مفهوم و دلالت‌های آن در آموزش ‌و پرورش

صفحه 153-172
مریم سادات قریشی خوراسگانی؛ معصومه لشگری

8.

چارچوب برنامه درسی مبتنی بر توسعه سواد فرهنگی در دوره متوسطه براساس دیدگاه زایس

صفحه 173-192
فاروق خاکزاد؛ مرضیه دهقانی؛ رضوان حکیم زاده؛ علیرضا صادقی؛ کیوان صالحی

9.

بازنمایی معنایی تجارب زیسته دانش‌آموزان دوزبانه (بلوچ) از آموزش به زبان فارسی: یک مطالعه پدیدارشناسی

صفحه 193-212
جواد جهاندیده؛ محبوبه عارفی؛ اباصلت خراسانی

10.

عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری رایانش ابری در آموزش متوسطه

صفحه 213-228
محمد موسی شعبانیان؛ اسماعیل کاظم پور؛ زهره شکیبایی

11.

کارگروهی در نظام دانشگاهی؛ شناسایی چالش‌های آن در فعالیت‌های دانشگاهی دانشجویان

صفحه 229-250
محسن نظرزاده زارع

12.

ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه هرمزگان با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن(BSC)، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و پویایی‌شناسی سیستم‌ها (SD)

صفحه 251-279
محمد غفورنیا؛ شریفه قویدل؛ محمد رضا بهبودی