سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

مکانیسم تعامل بین پیشران‌های یادگیری فناورانه مبتنی بر پرسشگری معکوس: کاوشی بر اهمیت ویژه محیط و بافت یادگیری

صفحه 9-36
اسماعیل عبداللهی؛ مرتضی رضائی‌زاده؛ اسماعیل جعفری

2.

پداگوژی دانشگاهی: پدیده‌ای مغفول در نظام آموزش عالی ایران

صفحه 37-62
خدایار سلیمانی مطلق؛ ابراهیم صالحی عمران؛ محمد یمنی دوزی سرخابی؛ حجت صفار حیدری

3.

تحلیل چند سطحی عوامل مؤثر بر توسعه حرفه‌ای اعضا هیئت علمی

صفحه 63-80
حانیه اسمعیلی ماهانی؛ جواد پورکریمی؛ احسان جمالی؛ سیدمحمد میرکمالی

4.

بررسی تحلیلی مدل‌ها و چارچوب‌های حکمرانی آموزش عالی در جهان: مرور فرا روایت یا شبه نظام‌مند

صفحه 81-112
الهام حریریان توکلی؛ مقصود فراستخواه؛ بهارک شیرزاد کبریا؛ فاطمه حمیدی فر

5.

ارائه مدلی برای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مشاوران آموزشی در ارائه خدمات به دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: آموزش پرورش شهر تهران)

صفحه 113-142
منیره شریفی؛ افسانه زمانی مقدم؛ اختر جمالی؛ حمیده رشادت جو

6.

واکاوی مهارت‏ های مورد نیاز مدیران مدارس در دوران پساکرونا: یک مطالعه سنتزپژوهی

صفحه 143-164
علی بیرمی پور؛ شیدا اچرش

7.

مدل کاربردی فناوری‌های آموزشی جهت بهبود یادگیری دانش‌آموزان: کاربرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری

صفحه 165-184
اکرم رضائی؛ بهمن یاسبلاغی شراهی؛ سحر خانجانی وشکی

8.

ساختاردهی مسأله بین‌المللی‌سازی دانشگاه تهران با استفاده از روش‌شناسی سیستم‌های نرم و روش بهترین-بدترین

صفحه 185-210
بهزاد مینایی؛ مهناز حسین‌زاده؛ محمد رضا مهرگان

9.

شناسایی و ارائه الگوی موانع و چالش‌های تعاملات بین‌المللی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز

صفحه 211-228
اسماعیل ترسلی؛ ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی؛ پیمان یارمحمدزاده

10.

شناسایی تجربیات زیسته والدین از اعتماد به مدارس غیردولتی

صفحه 229-252
داود غفوری؛ محسن رفیعی؛ بهبود یاری قلی

11.

بررسی مولفه های مرتبط با اثربخشی یادگیری همراه در آموزش عالی

صفحه 253-280
فاطمه نارنجی ثانی؛ زهرا شامرادی

12.

بررسی رابطه مؤلفه‌های بالندگی سازمانی اثربخش و عدالت اسلامی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران

صفحه 281-296
عباس نیکخو امیری؛ محمدرضا باقرزاده؛ مجتبی طبری؛ یوسف قلیپور کنعانی