سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه شهید بهشتی


1.

مطالعه ظرفیت زن بودن براساس تجربه زیستة زنان ایرانی و با تأکید برابعاد اجتماعی- فرهنگی

صفحه 9-32
فاطمه رحمتیان؛ شهریار شهیدی؛ امیرعلی نجومیان؛ فاطمه باقریان؛ لیلی پناغی

2.

نحوۀ بازنمایی ذهنی از خود و دیگری در مبتلایان به مولتیپل اسکلروزیس: نقش بافتار فرهنگی- اجتماعی

صفحه 33-54
لیلا ضیایی؛ محمدعلی مظاهری تهرانی؛ عباس ذبیح زاده؛ مسعود اعتمادی فر

3.

تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر بهبود بازداری پاسخ و حافظه‌کاری کودکان پیش‌دبستانی: پژوهش مورد منفرد

صفحه 55-76
الهام حکیمی راد؛ عسگر علیمحمدی؛ زهرا امین آبادی؛ حمید علیزاده

4.

رابطه بین ابعاد دلبستگی مادر و تنظیم هیجان کودک: نقش واسطه‌ای باورهای غیرمنطقی و عملکرد تأملی مادر

صفحه 77-102
هدا راشد؛ سید امیر امین یزدی؛ مریم بردبار

5.

مدل‌یابی رفتارهای مشکل‌ساز نوجوانان بر اساس ساختار شخصیت: نقش میانجی وابستگی انحرافی به همسالان

صفحه 103-123
مهدیه عجم زیبد؛ اسحق رحیمیان بوگر؛ سیاوش طالع پسند

6.

مدل ساختاری اعتیاد به غذا براساس حساسیت به تنبیه و پاداش: نقش میانجی ولع به غذا و پردازش هیجانی

صفحه 124-150
منیژه محبی راد؛ امین رفیعی‌پور؛ مژگان سپاه منصور؛ صادق تقی‌لو

7.

بررسی نقش واسطه‌ای مهارگری تلاشگر در رابطه بین هویت اخلاقی و رفتارهای ضداجتماعی نوجوانان

صفحه 151-175
سارا طراویان؛ فریبرز نیکدل؛ علی تقوایی نیا

8.

اعتباریابی مقیاس ارزیابی فرآیند خلاق (CPAS) و رابطه آن با پنج عامل شخصیت

صفحه 176-199
سیف اله آقاجانی؛ بهمن اسماعیلی انامق

9.

اثربخشی آموزش تنظیم هیجان به شیوه گراس بر تحمل پریشانی و ناگویی هیجانی دانشجویان دختر خوابگاهی

صفحه 200-220
مریم رئیس شهرکی؛ محمد شاکرمی

10.

ارائه مدل پیش‌بینی افسردگی بر اساس ترومای کودکی و احساس تنهایی با نقش میانجی کندی زمان شناختی در دانش‌آموزان

صفحه 221-242
زهره ناصری؛ سجاد طاهرزاده قهفرخی